کلمات

سلام 

 

خیلی وقته که می خواهم کلماتی رو که یه جور دیگه ادا می کنی اینجا بنویسم که بعدها فراموش نکنم ولی فرصت نمی شه ولی قصد دارم حالا این کارو بکنم و به مرور زمان تکمیلش کنم گرچه خیلی از اونها رو شاید فراموش کرده باشم .    

آشمَمو = آشپزخانه

قبلاً به آشپزخانه آشمَمو می گفتی نمیدونم این دو کلمه چه شباهتی به همدیگه داشتند که واژه آشممو رو به جای آشپزخونه انتخاب کردی ولی حالا دیگه درست میگی .   

شودکار=خودکار 

 

ایوار‍‍ِز = خداحافظ 

این روز ها ایوارز تکه کلام خاله مینا شده که به جای خداحافظ دستشو مثل ماهان بالا می بره و میگه ایوااااارز 

 

زن نَنو = زن عمو 

اولین بار توی مسافرت پارسال  ( همراه عمه طوبی و عمو رضا ) بود که واژه زن ننو رو یاد گرفتی و به زن عمو مهناز گفتی و چون یه جور بامزه زن ننو می گفتی هروقت زن عمو مهنازو صدا می کردی خودش رو به نشنیدن می زد تا چند بار صداش بزنی . ( حالا دیگه زن عمو رو درست       می گی )  

 

کوریا = پوریا  

عجیبه که هنوز پوریا رو کویا یا کوریا صدا می زنی وقتی باباعلی بهت میگه که باید بگی پوریا می تونی درست بگی ولی توی بازی و شیطونی که می خوای سریع صداش بزنی همون کوریا می گی

 

پ.ن 1 : هنوز به این خونه مجازی عادت نکردم برام غریبه اس ( تغییر همیشه واسم سخته ) البته عادت می کنم ، این خصلت آدم هاست . 

 

پ.ن 2: علاوه بر اینکه که دو سایت بلاگفا و پرشین بلاگ اینجا باز نمی شن حتی برای وبلاگهای مربوط به این دو سایت نظر هم نمی تونم بنویسم . 

نظرات 1 + ارسال نظر
شبنم مامان عسل سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://asalghaderi.blogfa.com

مریم جون شما خونه عوض کردی منم که مرتباً قالب عوض میکنم. اینترنت ما هم مسخره س. هر قالبی میذارم سایتش فیلتر میشه.

اشکال نداره ما هم بلاخره یه راهی واسه پیشبرد اهداف خودمون پیدا می کنیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد