آموزش زبان انگلیسی

سلام  

چند روزیه که تو فکرم کم کم آموزش زبان رو واسه ماهانکم شروع کنم طبق مقالاتی که توی اینترنت خوندم آموزش زبان رو باید از سه سالگی برای بچه ها شروع کرد البته بستگی به این داره که کودک در این سن فارسی رو خوب حرف بزنه و معنی کلمات را در جمله  فارسی بشناسه . قبل از سه سالگی هم میشه مقدمات آموزش زبان را فراهم کرد فقط با آهنگ های ساده که گوش بچه به کلمات آشنا شود . امروز قراره مدرس زبان مهد کودک ماهانو تست کنه که اگه خوب بود بزارمش کلاس زبان ، ظاهراً آموزش زبان گروهی برای بچه ها بیشتر جواب میده . حالا ببینم چی میشه    

پ.ن 1:امروز تولد عاطفه ی مهرداده ، تولدت مبارک باشه عزیزم ، همیشه شاد و خوشبخت باشید. 

پ. ن 2: ببخش افروز جان هنوز نتونستم اون عکسو از مبایلم وارد کامپیوتر کنم باید بشتر با گوشیم کارکنم ببینم چی کجاست توش . ( گوشیه htc هم واسم شده دردسر)

نظرات 1 + ارسال نظر
خاله شبنم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ http://asalghaderi.blogfa.com

خیلی خوبه. عسل توی مهد آموزش میدید و خودم هم توی خونه باهاش تمرین میکردم احساس کردم داره خسته ش میکنه. تمرین خودم رو کنار گذاشتم ولی تصمیم دارم از مهرماه از یک آموزشکده جدی در بیرون مهد استفاده کنم براش. ایشالا ماهان جونم موفق باشه. آموزش زبان یه چیز لازم و ضروریه این روزا.

من هم ترسم از اینه که واسش زود باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد