نتیجه یک لجبازی دوستانه

 سلام 

 روز چهارشنبه شبنمی یه پیام واسم گذاشته بود به مضمون زیر و البته پاسخ من : 

سلام مریم
یکی از همکارام امروز شله زرد برامون آورد. اومدم دلتو بسوزونم اینقدر خوشمزه بود که نگو.


پاسخ:
وای شبنم نگوووووووووووووو دلم ضعف رفت من خییلی شله زرد دوست دارم اما بلد نیستم درست کنم
الان می رم دستورش رو از اینترنت می گیرم رفتم خونه توی این دو روز درست کنم
مخصوصا که ماهان هم دوست داره امسال محرم واسه اولین بار شله زرد خورد و دوست داشت
شنبه میام واست عکس میزارم تلافی بشه 

 

و این شد که من ترغیب به درست کردن شله زرد شدم که خوب هم از آب در اومد و همه راضی بودن.  

و این هم شله زرد مریم پز

 

پ.ن :  

1- مرسی شبنم جونم که باعث شدی پختن شله زرد رو امتحان کنم  

2- قراره وبلاگ ماهان رو به وبلاگ آشپزی تبدیل کنم . چطوره؟

نظرات 12 + ارسال نظر
شبنم مامان عسل شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ http://asalghaderi.blogfa.com

اُ لَ لَ
چه کردی مریم جون ... روم کم شد اساسی ...
منم موافقم اما نه این وبلاگ ... یه وبلاگ آشپزی باز کن ... جون من ...

ظاهرش که خوبه ... دیزاینشم که دل میبره ... طعمش هم نخورده می دونم بیسته ...

نوش جان ماهان عزیزم و بقیه ...

اگه آیکونها بدرستی انتخاب نشده ببخشید خودتون.

شبنم مامان عسل شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ http://asalghaderi.blogfa.com

مریمی با دارچین یه تیر مینداختی تو قلبه ... هان؟

(الان مشخصه که من حسودی میکنم؟!)

شبنمی اولش می خواستم طرح دوتا قلب رو با دارچین بکشم روی شله زرد بعد علی گفت همه یاحسین و یا علی می نویسن تو میخوای قلب بکشی
این شد که اینو کشیدم مینا می گفت شبیه آرم زانتیاست

ادینه شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام
همینطوری چند روز ژیش وبلاگتو دیدم تبلیغت ظاهرا برا من گذاشتی که سفیدی موهام از بین بره دستت درد نکنه

کدوم تبلیغ ؟

ونوس یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ق.ظ

به به! دستت درد نکنه از ظاهرش معلومه که خیلی خوشمزه است. مریم جون من همیشه به وبلاگت سر می زدم و می دیدم هیچ پستی نداری. آخه لینکت رو از وبلاگ پگاه دنبال می کردم گویا لینک قدیمی ات بود. من هم کلی دلم برات تنگ شده و آرزو می کنم همیشه شاد باشی.

آره ونوسی خیلی وقته که اومدم بلاگ اسکای. ممنون از اینکه میای
راستی ونوس جون از اونجایی که زندگی می کنی راضی هستی ؟
امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم.
یاد اون چند روزی که توی خوابگاه پیشت بودم بخیر بقول شبنمی یادت هست آیا؟

مامان نازدونه ها یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ http://nazdooneha.blogfa.com

نوش جونت عزیزم فقط این وسط ما قربانی لجبازی دوستانه شما شدیم که میای وعکس میذاری ودلمون رو بهوس میندازی

ولی عوضش ما می خوریم چاق میشیم شما خوش هیکل می مونی

شبنم مامان عسل یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://asalghaderi.blogfa.com

سلام مریمی
خوبی؟
از شله زردت چیزی نمونده؟
مینا راست میگه؟ دیروز تا حالا فکر میکنم شبیه چیه؟

چرا مونده هنوز . بابا علی یه ظرف بزررررگ واسه خودمون گذاشته . خلاصه اینکه تا چند روز عصرونمون شله زرده .

ونوس یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

آره مریم جون اینجا رو خیلی دوست دارم.
آره عزیزم معلومه که یادمه یادش به خیر چقدر زمان زود می گذره انگار همین دیروز بود.

خوب خدا رو شکر که راضی هستی یه دعای هم واسه ما بکن
آره یادش بخیر

کوثر دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://dokhtareshaghel.persianblog.ir/

به به شله زرد به به

مامان ماهان سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ http://nazdar.niniweblog.com

دستت درد نکنه عالی شده بابا کدبانو

مامان آرمیتا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ق.ظ

سلام من هم عاشق شله زردم دستت درد نکنه خیلی دوست دارم خودم درست کنم امیدوارم منم یه روز درست کنم آپم عزیزم

ایشالا شما هم توی یه موقعیتی مثل من قرار بگیری که مجبور بشی درست کنی خیلی آسون تر از اون چیزی بود که فکر می کردم

سمانه مامان پارسا جون یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://parsa-joon.niniweblog.com/

به به خانوم کد بانو آفرین
ولی خانومی پس زردیش کو؟زعفرون نریختی؟

رنگش خیلی خوب بود ولی توی عکس اینجوری افتاده انگاری یکی ترسوندتش رنگش پریده

پگاه یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.hildaesmailadeh.blogfa.com

سلام مریم جون من یکم نگران وزنت شدم. همش در حال پخت وپز چیزهای خوشمزه هستی .

سلام خوبی پگاه جون
نگران نباش عزیزم من زیاد نمی خورم و لاغررررررررررم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد