بابا بازی

مدتیه با ماهان مامان بازی یا بهتره بگم بابا بازی می کنیم. 

اولش مامان بازی می کردیم که به توصیه خاله مینا چون ماهان بیشتر نقش مامان رو واسه خودش انتخاب می کرد اسم بازی و تغییر دادیم و شد بابا بازی. 

اون مشخص می کنه که کی نی نیه و کی بابا ، که بیشتر نقش نی نی رو به من میده و خودش میشه بابام بیشتر وسایل بازی هم خیالیه یعنی یه جورایی پانتومیم بازی می کنیم البته صدا دار نه صامت. 

نقشش رو اینقدر با احساس بازی می کنه که من عاشق این بازی شدم هرچی ازش بخوام واسم فراهم می کنه البته راستش نه همه چی رو چون گاهی بهش میگم ببرم پارک میگه هوا سرده و سرما می خوری یا اینکه بستنی می خواهم میگه مریضی بدتر می شی خلاصه حرفهای خودمون و توبازی بهم تحویل میده ، اصلا در مقابل هر بداخلاقی و بد رفتاری من عصبانی نمیشه و با حوصله و مهربونی میگه چیه نی نی چی می خوای بابا ، خلاصه اینکه خیلی بابای خوبیه . 

جلوی کسی به جز خانواده خودم هم این بازی رو نمیکنه و فقط من رو به عنوان نی نی قبول می کنه و البته دایی مهرداد رو .  

 

 

- مامان ها و بابا ها سعی کنید نقشتون رو خوب خوب بازی کنید ( البته در دنیای واقعی ) باحوصله باشید و مهربون .  

- بابا کوچولوی مهربونم خیلی دوستت دارم     

زیر بارون

 واسه انجام کاری رفتم بیرون دیدم داره بارون میاد کلاهم رو گذاشتم سرم و قدم زنان رفتم که کارم رو انجام بدم یه بارون ریز آروم خوشگل در حال باریدن و نسیم خنک که حس سرمای قشنگی رو به صورتم میداد ، فکرش رو بکنید چه حالی داره قدم زدن توی این شرایط ، الان انرژیم کلی مثبته .  

- بعد از قدم زدن زیر بارون نسکافه میچسبه شما هم میل دارید ؟ 7_4_33.gif

- قدم زدن زیر بارون رو خیلی دوست می دارم 

- الان هوا به قول ماهان raining گه 

- شبنمی بالاخره شروع کردم حالا نوبت توئه