زیر بارون

 واسه انجام کاری رفتم بیرون دیدم داره بارون میاد کلاهم رو گذاشتم سرم و قدم زنان رفتم که کارم رو انجام بدم یه بارون ریز آروم خوشگل در حال باریدن و نسیم خنک که حس سرمای قشنگی رو به صورتم میداد ، فکرش رو بکنید چه حالی داره قدم زدن توی این شرایط ، الان انرژیم کلی مثبته .  

- بعد از قدم زدن زیر بارون نسکافه میچسبه شما هم میل دارید ؟ 7_4_33.gif

- قدم زدن زیر بارون رو خیلی دوست می دارم 

- الان هوا به قول ماهان raining گه 

- شبنمی بالاخره شروع کردم حالا نوبت توئه 

نظرات 7 + ارسال نظر
ونوس سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

منم خیلی دوست دارم زیر بارون قدم بزنم الان اینجا تابستون است (آخه ما فصلهامون بر عکس شماست) و دو هفته است که یکریز داره بارون می آید گاهی وقتها ریز ریز و نم نم گاهی وقتها هم رگباری همراه با باد و رعدوبرق. خلاصه کلی الان می فهمم چه حسی داری.

پس اونجا توی تابستون هم کلی بارون دارید. بارون نم نم خیلی دوست داشتنیه

مامان نازدونه ها سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://nazdooneha.blogfa.com

بازم به بارون که انگیزه وانر÷ی بهت داد برا نوشتن وگرنه کاری از دست دوستان ساخته نبود

خیلی وقت بود که می خواستم بنویسم عزیزم ولی مطالب توی ذهنم جمع و جور نمی شدن

شبنم مامان عسل چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ http://asalghaderi.blogfa.com

منم عاشق بارونم. بارون ریز و مداوم. اما افسوس بارونی هم اگه اینجا میاد سیلابیه و زود تموم میشه. رگباری بعبارتی.

عاشق بوی خاکم. خاکی که بارون خورده. دیروز رفتم تو تراس و با ولع تمام سر کشیدم این بو رو. از این روزا کم داریم آخه!

سلام. خوبی عزیزم؟ ماهانم خوبه. قربون انگلیش اسپیکینگش برم.

منم می نویسم مریمی. یزودی.

اینجا هم ما از این بارونهای نم نم کم داریم اینجاهم بارونها رگباری یا بعبارتی دمب اسبی اند.
منم بوی خاک بارون خورده رو خیلی دوست دارم

شبنم مامان عسل چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ http://asalghaderi.blogfa.com

خوبم مریمی جونم. اونجا هنوز بارون میاد؟
اینجا صبح یه کم بارید اما حالا بند اومده.

آره اینجا هم صبحی کمی بارون امد ولی حالا نه
اما آسمون ابریه هنوز

مامان ماهان یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://nazdar.niniweblog.com

به به سلام خانم خانما بالاخره اومدی خوش اومدی

سنی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://harirebeheshti.blogfa.com

خوبه من تو زمستون یکی دو بار تهران رفتم وگرنه آرزوی بارون دیدن به دلم میموند امسال.باورت میشه بارون نزد امسال؟فقط در حد چند قطره مثلا نیم ساعت همین!
الا اینجا ۲۰ درجه است دما و تهران منفی ۴ و اهوازم ۱۱ ما الان در فصل بهار بسر میبریم
وااای نسکافه یا چای سبز داغ و گاهی هم لبوووو تو هوای سرد خیلی میچسبه

اسم چای سبزو اوردی یادم اومد که خیلی وقته که میخوام بگیرم
چای سبز زیاد نمی خورم ولی حالا می خوام شروع کنم که بیشتر بخورم از فوایدش زیاد شنیدم.
لبو هم دوست دارم سنی جونم ولی ولی هر وقت درست می کنم خوب نمیشه رنگ پریده میشه انگار کسی ترسوندتش بینوا رو
اینه که هر وقت مادر همسری درست میکنه ما هم فیض می بریم و لبو می خوریم

[ بدون نام ] دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد