تولدت 5 سالگی در مهد کودک

ماهان خیلی دوست داشت تولدش رو توی مهدکودک بگیریم و چون فقط تا آخر شهریور رو مهدکودک میره ( آخه از اول مهر پسرم میره پیش دبستانی ) تصمیم گرفتم تولدش رو واسش توی مهد بگیرم که خاطره اش واسش بمونه ، تولدش که دوم خرداد بود ولی چون من امتحانات آخر ترمم بود ذهنم شلوغ بود اینه که تولد رو 22 خرداد واسش گرفتیم که من هم با فکری آسوده کارها رو انجام بدم قرار شد تم باب اسفنجی رو واسش انتخاب کنیم اول سفارش کیک و بعد بقیه وسائل و این هم تولد ماهانکم  

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مامان پریسا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ http://parisajoon.niniweblog.com/

مبارک باشه عزیزم
هم تولد 5 سالگی و هم ورود به پیش دبستانی

مرسی عزیزم

شبنم دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام مرمر. خوبی؟
تولدش مبارک .. یه لحظه شوکه شدم .. حس کردم تولدی رو فراموش کردم. بعد یهو یادم اومد که زودتر از اینا من تبریک گفتم بهش. و متن رو که خوندم مطمئن شدم.
الهی .. من عاشق باب افسنجی ام (به سبک پاتریک بخون)
ببوسش ..

راستی من کامنتی نداشتم ازت گلم ..

محیط چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام ماهان جون تولد مبارک باشه مرد فردای ایران من تویی ماهان

خوب حتما خوش گذشته من عاشق کیک تولد هستم بشرطی که کار به کادو دادن نکشه فقط کیک با دلستر - وای خدای من

راستی از اینکه قصد داشتین تولد ما رو تبریکات بگین مرسی دارین ممنونم
شاداب باشین

negar دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ http://r

طرح ملی آموزش رباتیک ویژه مهد کودک ها
با سلام
از : شرکت صنایع مدرن رباتیک ایران
به : تمامی پیش دبستانی و مهد کودک های سراسر کشور
(Robo Kids)به استحضار می رساند شرکت صنایع مدرن رباتیک ایران اقدام به برگزاری کلاس های آموزش رباتیک
در مهد کودکها با هدف ارتقاء و اشاعه علم و فناوری رباتیک و افزایش خلاقیت در فرندان ایران زمین نموده است .
لذا از تمامی مدیران مهد کودکها تقاضای همکاری جهت نیل به این هدف مهم را دارد.
موارد مالی
در این طرح به ازای برگزاری یک کلاس 25 نفره بیش از یک میلیون تومان سودآوری برای مدیر مجموعه خواهد داشت.
امید است ایران سرآمد و پیشرو در صنعت رباتیک دنیا شود.
دست در دست هم دهیم به مهر، میهن خویش را کنیم آباد
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان
شهر
نام مهد کودک
نام مدیر
را به شماره 2424 0000 99 3000
پیامک نمائید.
با تشکر صنایع مدرن رباتیک ایران

مریم مامان آرش دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

ماهان جون
من ازطرف آرش تولدت روتبریک میگم
مریم عزیزم
امیدوارم جشن عروسیش روبگیری مبارکتون باشه

مرسی مریم جون
آرش رو ببوس

شبنم سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ق.ظ http://asalghaderi.blogfa.com

سلام مرمری. خوبی؟
ممنونم از لطفت گلم ..
ماهانم خوبه؟

سمانه مامان پارسا جون یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://parsa-joon.niniweblog.com/

سلام عزیزم خوبید؟
مبارک باشه عزیزم
ایشاالله دامادیش

ronaz چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام مطالبت عالی بود.
خدا جگرگوشه تون رو حفظ کنه.دوست دارید یه کتاب قصه یا شعر با نام و عکس کودک تون داشته باشید؟اگه تمایل دارید از طریق ایمیل من رو حتما خبر کنید
ممنونztna2020@yahoo.com

محیط چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ http://nimnegah91.blogfa.com/

سلام از اون روز که وب ما رو راه انداختی یه سال گذشت
امروز با دو تا هایکو به روزم
لطفا کمی تشریف .....

شبنم چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ق.ظ http://asalghaderi.blogfa.com

سلام مریمی. خوبیم عزیزم. شکر خدا.
شما خوبید؟
نیستی و بی خبرم ازت .. و البته خودمم درست درمون نیستم.
اما برات آرزوی خوشی دارم. هر جا که هستید.
کامنتی دستم نرسیده ازت. جز همین امروز ..

شبنم شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ http://asalghaderi.blogfa.com

سلام عزیزم .. ایشلا که زودتر درسا تموم بشه و بیشتر اینجا باشی. ماهانمو ببوس ..

شبنم شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام مریمی. ممنونم عزیزم. شاد باشی همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد