خاله لینا

سلام   

خاله لینا را خیلی دوست دارد خودش و ماشینش را ، وقتی خاله لینا یا همون استارتر رو میبینه یه دسته حسابی بهش میده و شش دانگ حواسش به این موضوعه که ببینه سوئیچ ماشین دستشه یا نه ، اگر نبود که خوب اتفاق خاصی رخ نمیده ولی اگه سوئیچ رو ببینه واویلاست ، کلید رو میگیره و به هیچ وجه من الوجود راضی نمی شه که بهش بده و میگه من هم می خوام باهاش برم خونشون .  

خاله لینا هم الحق که طاقتش با بچه خوبه بعضی وقتها من عصبانی میشم ولی اون هنوز باخوشرویی جواب ماهانو میده . 

راستی ماهان به خاله لینا قول داده که هر شب مسواک بزنه و تا حالا این قوله خوب جواب داده .  

ماهان و ماشین خاله لینا 

پ.ن : خاله لینا دوست و همکار مامان مریمه 

نظرات 4 + ارسال نظر
خاله شبنم چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://asalghaderi.blogfa.com

مریم جون ببخشید من متوجه نشدم این خاله لینا کیه؟ ولی هر کی هست ماشینش مطمئناً خیلی باحاله.بچه حق داره.

خاله لینا یکی از همکارهای خوب من در سازمانه.

سارا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://ell.blogsky.com

سلام

ممنون از حضور و نظرت

موفق باشید

سنی سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://harirebeheshti.blogfa.com

مریم جون باهات موافقم که لینا حوصله بچه ها رو داره منم معمولا وقتی لینا هستش بچه ها رو پاس میدم به سمت اون

لینا یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

آخی مریم چند وقت بود به وبلاگت سر نزده بودم چه عکس قشنگی از ماشینم انداختی!!!
یادش بخیر روز خوبی بود.برای هر سه تا تون یک دنیا آرزوهای خوب دارم.

آره روز خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد